Pagalbos linija veikia 24 valandas per parą
Frequently asked questions
Pagalbos linija – nuotolinė susisiekimo paslauga padedanti pagyvenusiems ar negalią turintiems žmonėms saugiai gyventi savo namuose ir turėti prieigą susisiekti su pagalbos teikėjais 24 valandas per parą.
Nutikus nelaimei, nepatogiai parkritus ar esant kitokiems pavojams, tereikia paspausti vieną mygtuką kuris leis operatyviai ir greitai paskambinti mūsų operatoriams ir pagal poreikį susisieks su Jūsų šeimos nariais, kaimynais ar iškvies greitąją pagalbą.
Klientų aptarnavimo centras ir pardavimų vadybininkai dirba nuo 8:30 val. iki 17:00 val. darbo dienomis. Susisiekite su mumis jei norite gauti konsultaciją dėl Pagalbos linijos įsigijimo ar naudojimo.
Nuspaudus Pagalbos mygtuką, mūsų pagalbos centro komanda yra visada pasiruošusi atsiliepti ir nedelsiant suteikti pagalbą - 24 val. per parą 365 dienas per metus.
Sutartį galima nutraukti informuojant Paslaugos teikėją apie sutarties nutraukimą ne vėliau kaip prieš 30 (trisdešimt) dienų. Nutraukus sutartį, Užsakovas įsipareigoja savo sąskaita grąžinti Paslaugos teikėjui įrangą tokios būklės, kokios ji buvo pristatyta, atsižvelgiant į įrangos normalų nusidėvėjimą.
Apie paslaugos nutraukimą informuoti elektroniniu paštu info@pagalboslinija.lt