top of page
  • Kas yra Pagalbos linija?
    Pagalbos linija – nuotolinė susisiekimo paslauga padedanti pagyvenusiems ar negalią turintiems žmonėms saugiai gyventi savo namuose ir turėti prieigą susisiekti su pagalbos teikėjais 24 valandas per parą. Nutikus nelaimei, nepatogiai parkritus ar esant kitokiems pavojams, tereikia paspausti vieną mygtuką kuris leis operatyviai ir greitai paskambinti mūsų operatoriams ir pagal poreikį susisieks su Jūsų šeimos nariais, kaimynais ar iškvies greitąją pagalbą.
  • Kas gali naudotis Pagalbos linijos paslauga?
    Pagalbos linija gali naudotis bet kuris žmogus. Pagalbos linijos prietaisai veikia taip, kad netrikdytų žmogaus sveikatos ir nereaguotų su kitais prietaisais ar medicinos įranga.
  • Kaip užsisakyti Pagalbos linijos paslaugą?
    Norėdami įsigyti užpildykite užklausos formą esančią pagrindiniame puslapyje arba susisiekite info@pagalboslinija.lt
  • Kiek kainuoja Pagalbos linijos paslauga?
    Galimi du užsakymo variantai: Mokant už paslaugą kas 1 mėn. - 18,90 € /mėn. Mokant už metus į priekį - 200,00 €/12 mėn. Taikomas vienkartinis aktyvavimo mokestis - 159,00 €
  • Koks trumpiausias paslaugos terminas?
    Trumpiausias terminas yra 3 mėn. Po šio termino galite bet kada nutraukti iš anksto pranešus prieš 30 dienų.
  • Koks Pagalbos linijos darbo laikas?
    Klientų aptarnavimo centras ir pardavimų vadybininkai dirba nuo 8:30 val. iki 17:00 val. darbo dienomis. Susisiekite su mumis jei norite gauti konsultaciją dėl Pagalbos linijos įsigijimo ar naudojimo. Nuspaudus Pagalbos mygtuką, mūsų pagalbos centro komanda yra visada pasiruošusi atsiliepti ir nedelsiant suteikti pagalbą - 24 val. per parą 365 dienas per metus.
  • Ar galima įsigyti Pagalbos linijos įranga?
    Ne, Pagalbos linijos įranga yra suteikiama nemokamai paslaugos naudojimo laikotarpiui (panauda), jos nusipirkti galimybės nėra. Nutraukus paslaugą, įrangą reikia grąžinti adresu: Konstitucijos pr. 26, Vilnius.
  • Kokios grąžinimo/atsisakymo sąlygos?
    Sutartį galima nutraukti informuojant Paslaugos teikėją apie sutarties nutraukimą ne vėliau kaip prieš 30 (trisdešimt) dienų. Nutraukus sutartį, Užsakovas įsipareigoja savo sąskaita grąžinti Paslaugos teikėjui įrangą tokios būklės, kokios ji buvo pristatyta, atsižvelgiant į įrangos normalų nusidėvėjimą. Apie paslaugos nutraukimą informuoti elektroniniu paštu info@pagalboslinija.lt
  • Ar paslauga teikiama visuose miestuose?
    Taip, Pagalbos linijos paslaugą galima užsisakyti bet kuriame Lietuvos mieste. Įranga yra išsiunčiama kurjerio paslauga Jūsų nurodytu adresu, su pilna instrukcija ir pajungimo informacija.
  • Kiek laiko nuo apmokėjimo užtrunka gauti paslaugą?
    Užsakius paslaugą, pasirašius sutartį ir atlikus apmokėjimą, Pagalbos linijos įranga su pilna instrukcija yra išsiunčiama Jūsų nurodytu adresu tą pačią dieną (pristatymas užtrunka 2-3 darbo dienas). Paslaugos teikimo pradžia yra laikoma įrangos pristatymo data.
  • Kaip naudotis Pagalbos linijos paslaugą?
    Įrangą Jūs gausite ištestuotą ir su pridėta instrukcija kaip ją pasijungti. Labai svarbu įrangą laikyti visuomet įjungtą į elektros lizdą, todėl rekomenduojame susirasti Jums patogią namie vietą kur netrugdytų pasistatyti pagrindinę garsiakalbio stotelę. Paspaudus raudoną mygtuką esantį ant pagrindinio pagalbos linijos įrenginio arba pagalbos mygtuką-apyrankę. Sistema automatiškai paskambins pagalbos centrui. Operatoriai suteiks tolimesnę informaciją.
  • Ką daryti netyčia paspaudus Pagalbos mygtuką?
    Taip nutinka retai ir tikrai nesukelia sunkumų. Tiesiog informuokite mus, kad taip nutiko netyčia, kai susisieksime su Jumis. Mes rekomenduojame kartais patikrinti pagalbos mygtuką, kad 100% būtumėte tikri ir saugūs.
  • Kokiu atstumu veikia Pagalbos mygtukas?
    Standartiškai pagalbos mygtukas veikia iki 100 metrų atstumu nuo pagrindinio pagalbos linijos įrenginio atvirose erdvėse. Mes rekomenduojame išbandyti patiems įvairias vietas savo namuose ir įsitikinti, kur pagalbos mygtukas veikia. Taip pat rekomenduojame kartą per mėnesį patikrinti pagalbos mygtuką, kad 100% būtumėte saugūs.
  • Ką reiškia mygtukas Namie/Išvykęs ant Pagalbos linijos įrenginio?
    Paspaudus Namie/Išvykęs mygtuką pagalbos komandai siunčiama žinutė, kad jūs šiuo metu ne namie, kai atostogaujate ar esate ligoninėje. Šios funkcijos galite ir nenaudoti.
  • Ar gali viena paslauga naudotis 2 žmonės?
    Pagalbos linijos įranga yra skirta vienam asmeniu, nes turi ant riešo uždedamą tik vieną apyrankę. Tačiau pagrindinio įrenginio stotelė taip pat turi pagalbos mygtuką (raudonas), todėl net ir nenešiojant ant riešo kitas asmuo gyvenantis tuose pačiuose namuose, gali susisiekti su pagalbos centru.
  • Kaip susisiekti su Pagalbos centru?
    Pagrindiniame Pagalbos linijos įrenginyje Bring+ T30G yra garsiakalbis ir jautrus mikrofonas. Paspaudus raudoną mygtuką ant įrenginio arba ant rankos, automatiškai būsite sujungti su pagalbos centru.
  • Ką daryti, jei nėra galimybės kalbėti su Pagalbos centru?
    Gali būti situacijų, kad paspaudus pagalbos mygtuką negalėsite kalbėti su pagalbos centru per pagrindinį mikrofoną, pavyzdžiui, pargriuvus darže ar duše. Pagalbos komanda gavusi signalą susisieks su Jūsų nurodytais asmenimis, kurie galėtų nuvykti Jūsų adresu ir suteiktų reikiamą pagalbą. Pagal situaciją taip pat informuosime bendrąjį pagalbos centrą, greitosios medicinos pagalbą ar policiją.
  • Ar esant poreikiui siunčiama pagalba?
    Pagalbos centro darbuotojai gavus skambutį patys nevažiuoja, įvertinus situaciją mūsų Pagalbos centras pirmiausia susisieks Jūsų nurodytais kontaktais - šeimos nariais, socialiniais darbuotojais, kaimynais, visą šią informaciją Jūs pateiksite pasirašant sutartį. Pagal situaciją taip pat informuosime greitosios medicinos pagalbą ar policiją, kurie iškilus pavojui atvyks Jūsų adresu. Pagalbos linijos paslauga suteikia greitesnį ir operatyvesnį būdą susisiekti su pagalbos tiekėjais. Kai mobilusis įrenginys nėra po ranka, pagalbos mygtukas yra saugi alternatyva.
  • Ką daryti, jei kyla problemų su įranga?
    Susisiekite su mumis el. paštu info@pagalboslinija.lt ir mes jums išsiųsime naują įrangos komplektą.
  • Ar jūs atvyksite ir sumontuosite reikiamą įrangą?
    Visą įrangą su pilna komplektacija ir instrukcija, išsiunčiame kurjerio paslauga. Pagalbos linijos įrangą labai paprasta pačiam įsijungti ir pasiruošti naudojimui. Jei nepavyks, Pagalbos centras Jums visada pasiruošęs padėti.
bottom of page